W manaHR pomagamy firmom uporządkować temat wynagrodzeń – od wartościowania stanowisk, przez porównanie do rynku i stworzenie tabeli płac po planowanie podwyżek. Dostarczamy intuicyjne narzędzia i rzetelne dane, które ułatwiają podejmowanie ważnych decyzji dotyczących wynagrodzeń. Naszym celem jest jedno: żeby działy HR mogły skupić się na tym, co dla nich naprawdę ważne – bez czasochłonnych analiz i ręcznego sprawdzania danych.
Od 1999 roku tworzymy Raporty Płacowe i przez kilkanaście lat prowadziliśmy projekty budowy i restrukturyzacji systemów wynagrodzeń. Na bazie tych doświadczeń powstała platforma manaHR, której misją jest ułatwienie firmom systemowego zarządzania wynagrodzeniami.
Platformę tworzy ponad 40 osobowy zespół podzielony na kilka specjalizacji, dzięki czemu każdy zajmuje się tym, w czym jest najlepszy i co jest kluczowe, aby na końcu dostarczyć jak najlepsze narzędzie. Jesteśmy różni, jak działy które reprezentujemy, ale łączy nas fiksacja na punkcie obsługi Klienta i bezkompromisowe podejście do jakości produktu – „wystarczająco dobrze” nie jest dla nas wystarczające. Pewnie dlatego mówimy o sobie „Maniacy”.
W manaHR każdy ma realny wpływ na to, co robimy. Wspólnie przyglądamy się temu, jak nam idzie, na bieżąco dzieląc się wynikami firmy. Dzięki temu każdy wie, gdzie zmierzamy i jak jego praca to wspiera.
Maniacy to ludzie, którym “chce się chcieć” – bo tu ciągle coś się dzieje! Pracujemy w szybkim tempie, w trybie edycyjnym, nieustannie usprawniamy procesy i weryfikujemy, co można zrobić lepiej. To prawdziwie niekończąca się historia, która potrzebuje bohaterów chcących więcej i nie bojących się wyzwań.
Każdy odpowiada za to, co robi na co dzień – za swoje wyniki, działania i rozwój, ale też za jakość współpracy i klimat w zespole. To też umiejętność zauważania problemów, zgłaszania ich, ale przede wszystkim pchania spraw do przodu i szukania rozwiązań. Jeśli coś nie gra, dajemy znać – nie zostawiamy tego bez odpowiedzi.
Ciągle zadajemy sobie pytanie: “po co?” – żeby nie zapominać o tym co ważne, podejmować dobre decyzje, upraszczać i szukać mądrych sposobów działania. Nie boimy się trudnych decyzji, zmieniamy, testujemy i patrzymy jak nasze działania wpływają na wyniki. Doceniamy ludzi, którzy proponują zmiany, inicjują usprawnienia, mówią “zróbmy to”.
W manaHR wszyscy ciągle się uczymy i rozwijamy – każdy z nas bierze za to odpowiedzialność. Mamy Manademię – program wewnętrznych szkoleń i manową biblioteczkę, gdzie można zgłębiać wiedzę. Regularnie współpracujemy, przyglądamy się swojej pracy i udzielamy sobie informacji zwrotnej. Dzięki temu wiemy, co działa, a co warto poprawić.
Nie owijamy w bawełnę. Mówimy, jak jest – z szacunkiem, ale szczerze. Komunikujemy decyzje, tłumaczymy konteksty, nie zamiatamy tematów pod dywan. Feedback działa w każdą stronę – również w górę. Pokazujemy wyniki, mówimy o planach – u nas wiadomo, na czym się stoi: bez lania wody, bez udawania.
Zaczynamy od wdrożenia, na które składa się pakiet szkoleń narzędziowych, produktowych i specjalistycznych. Nad całością czuwa wyznaczony opiekun – buddy.
Uważamy, że największy rozwój następuje podczas wykonywania codziennych zadań. Dlatego istotną rolę odgrywa mentoring, shadowing (przyglądanie się pracy bardziej doświadczonych specjalistów) i regularne udzielanie informacji zwrotnej.
Prowadzimy wewnętrzny program szkoleń, zwany Manademią, podczas którego nasi najbardziej doświadczeni specjaliści dzielą się z zespołem swoją wiedzą i umiejętnościami. W razie potrzeb organizujemy też szkolenia prowadzone przez ekspertów spoza firmy.
Dalszy rozwój zależy od Ciebie. Mamy wyznaczone ścieżki awansu i konkretnie określone umiejętności i zakres odpowiedzialności na kolejnym poziomie. Od Ciebie zależy w jakim tempie i w jakim kierunku będziesz się rozwijał.
Stawiamy na jasność i przejrzystość, zarówno w działaniu, jak i w komunikacji.
Oznacza to, że już na poziomie ogłoszenie publikujemy widełki wynagrodzenia. Każdy pracownik zna też rozpiętość stawek na poszczególnych poziomach stanowisk i wymagania do uzyskania awansu. Dzięki temu wie na co może liczyć i w jaki sposób to osiągnąć.
Nasi pracownicy są na bieżąco informowani o wyniku firmy, strukturze przychodów i kosztach. Wyczerpująco tłumaczymy też wprowadzane zmiany organizacyjne.
Także komunikacja z Klientami i nami nawzajem jest klarowna. Mówimy wprost, bez owijania w bawełnę, ale też bez zbędnego nadęcia i budowania dystansu.
Opis stanowiska i CTA
Opis stanowiska i CTA
I etap – analiza CV
Po przesłaniu aplikacji, nasz dział HR analizuje Twoje dokumenty pod kątem doświadczenia i wymagań na danym stanowisku. Na tym etapie możesz się spodziewać krótkiego maila lub telefonu, jeśli jakiś element Twojego życiorysu będzie wymagał pogłębienia.
II etap – rozmowa online
Zapraszamy Cię na 30-minutową rozmowę online. Podczas niej opowiemy Ci więcej o naszej firmie i zadaniach jakie na Ciebie czekają. Równie chętnie posłuchamy o Twojej motywacji, doświadczeniu i oczekiwaniach względem nowej pracy.
III etap – zadanie praktyczne
W zależności od stanowiska, na które aplikowałeś/aś przygotujemy krótkie zadanie, podczas którego zaprezentujesz swoje umiejętności w praktyce. Może to być np. symulacja rozmowy z Klientem czy przygotowanie analizy danych.
IV etap – rozmowa w biurze
Podczas tej rozmowy będziemy mieli okazję poznać się osobiście. To czas na poszerzenie i pogłębienie tematów poruszanych na poprzednich etapach. Po tym spotkaniu podejmujemy ostateczną decyzję o wyniku rekrutacji.
Każda osoba, z którą przeprowadzamy rozmowę na II etapie otrzymuje od nas w ustalonym terminie (najczęściej jest to tydzień) informację o wyniku rekrutacji. Osoby, które wykonywały zadanie praktyczne mogą liczyć na informację zwrotną zawierającą naszą ocenę mocnych stron i obszarów do poprawy.
Elastyczny czas pracy ma u nas 2 aspekty. Po pierwsze, zaczynamy o dowolnej godzinie, pod warunkiem dostępności dla Klientów, czyli w praktyce między 7 a 9. Nie ma sztywnego grafiku, więc jednego dnia możesz zacząć o 7, a drugiego o 9. Po drugie, jeśli masz coś ważnego do załatwienia w ciągu dnia (wizytę w urzędzie, u lekarza itp.), możesz zrobić sobie przerwę na załatwienie tych spraw i odpracować ten czas w innym dniu.
Naszym Pracownikom dofinansowujemy pakiet prywatnej opieki medycznej w Lux Med i kartę Multisport. Dodatkowo masz możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego. Ponadto dajemy możliwość korzystania z usług Ask Henry – osobistego asystenta, który załatwi za Ciebie wiele czasochłonnych spraw.
Lubimy się i lubimy ze sobą pracować. Nie chcemy o tym zapomnieć, dlatego mniej więcej 2 razy w miesiącu spotykamy się na Zwierzynieckiej. Są to najczęściej dni wspólnej pracy nad jakimś projektem, szkolenie, omówienie przebiegu i celebracja wydania kolejnej edycji raportów. Nie przyjeżdżamy do biura, żeby “wyrobić normę”, tylko spotkać się przy wspólnej pracy lub świętowaniu sukcesów.
Program wdrożenia zaplanowany jest na około 3 tygodnie. Składają się na niego szkolenia narzędziowe, produktowe i specjalistyczne w zależności od działu (np. sprzedażowe). Szkolenia odbywają się stacjonarnie i zdalnie. Większość z nich to spotkania z bardziej doświadczonymi pracownikami, którzy dzielą się wiedzą ze swojej dziedziny. Nad całością wdrożenia czuwa buddy – osoba, która poprowadzi Cię przez te pierwsze tygodnie i odpowie na wszystkie pytania 🙂
Mamy jasno opisaną ścieżkę i kryteria awansów i na bieżąco informujemy pracowników, jakie są potrzeby firmy, bo awanse zawsze są z nimi ściśle powiązane. Poza cyklicznymi spotkaniami z bezpośrednim przełożonym (zwykle co tydzień lub dwa), możesz liczyć na cokwartalne spotkania podsumowujące, podczas których dowiesz się, jak oceniana jest Twoja praca i na ile prawdopodobny jest awans.
W każdym dziale są stanowiska co najmniej od młodszego specjalisty po starszego specjalistę. W niektórych poziomów stanowisk jest więcej. Każdy poziom ma opisany zakres zadań, odpowiedzialności i wymaganych kompetencji – wiesz, co zrobić, żeby uzyskać awans.
Jeśli dołączysz do nas na pozycję młodszego specjalisty, decyzje o ewentualnym awansie podejmujemy po przepracowaniu pełnego roku. W innych przypadkach awanse przyznawane są w styczniu, po przeprowadzonej ocenie całorocznej pracy.
Oczywiście. Wszystkie potrzebne do pracy narzędzia dostajesz pierwszego dnia. Na standardowy zestaw składają się: telefon, laptop, 2 monitory, kamerka, słuchawki, myszka, klawiatura i wszystkie kable potrzebne do połączenia. Dodatkowo zapewniamy zdalne wsparcie IT przy uruchamianiu sprzętu w domu.