Na rynku działamy już od 1999 roku – na początku jako jeden z działów AG Test HR, a od 2018 roku już jako osobna spółka – manaHR. Od ponad 20 lat nieprzerwanie wydajemy Raporty Płacowe, które umożliwiają Klientom porównywanie swoich wynagrodzeń oraz skuteczne zarządzanie tym obszarem. Od 2019 aktualizujemy je 4 razy do roku, tak by zawsze dostarczać najbardziej aktualne dane. Obsługa klienta jest naszym priorytetem. Zależy nam, by Klient decydując się na współpracę z nami, już od samego początku był dobrze zaopiekowany i miał komplet informacji.
Obsługa Klienta naszym priorytetem
Aby zapewnić jak najwyższy standard obsługi, na każdym etapie współpracy z nami zapewniamy Klientom wsparcie przypisanych opiekunów: handlowego oraz analitycznego. Opiekunowie z obu sekcji podzieleni są na konkretne regiony, którymi się zajmują. Dzięki temu doskonale znają specyfikę danego obszaru i mogą stanowić realne wsparcie. O roli naszej obsługi klienta wypowiada się Teresa Poniewierska – Konsultant oraz Opiekun Handlowy firm z województwa łódzkiego: „Kompleksowa obsługa Klienta jest bardzo ważnym elementem działań manaHR. Właściwa diagnoza potrzeb, dobór odpowiedniego do nich rozwiązania przez dostosowanie zakresu danych oraz wsparcie podczas procesu uczestnictwa w badaniu zapewnia efektywne wykorzystanie danych przy użyciu wszystkich możliwości, jakie oferuje Raport Płacowy. Współpraca z firmą nie kończy się na etapie zakupu Raportu – w ramach zapewnionej opieki podpowiadamy, jak odnaleźć potrzebne informacje, jak można je wykorzystywać oraz odpowiadamy na pojawiające się pytania dotyczące zarówno funkcjonalności platformy, jak i korzystania z danych. Pozostajemy ze współpracującymi z nami organizacjami w stałym kontakcie, tak aby zarówno opiekun handlowy, jak i analityczny – w razie pojawienia się pytań lub wątpliwości – mógł wesprzeć i doradzić. Jest to nasz fundament w budowaniu partnerskich relacji”.
Sekcja handlowa i analityczna
Jak wspomnieliśmy, w naszej firmie funkcjonują dwa działy uzupełniające się wzajemnie w relacji z Klientem. Zadaniem sekcji handlowej jest pozyskiwanie Klientów, a także Uczestników badania, wobec czego mówić możemy o rozwijaniu regionów pod kątem liczebności firm w naszej analizie. Dodatkowo organizują oni również regionalne spotkania wymiany wiedzy – aktywnie tworzą lokalną społeczność HR. Opiekun handlowy nawiąże więc z Tobą pierwszy kontakt, opowie o naszej firmie i produktach oraz zaprezentuje Ci możliwości naszych Raportów, a także platformy. Następnie zdiagnozuje Twoje potrzeby i doradzi w zakresie wyboru najlepszego dla Ciebie rozwiązania. Kiedy wszystko będzie uzgodnione, przygotuje on ofertę z określonymi wcześniej warunkami współpracy.
Sekcja analityczna wspomaga Klientów w procesie udziału w naszym badaniu wynagrodzeń koniecznym do wydania Raportów Płacowych oraz korzystania z platformy i danych. Opiekun analityczny wprowadzi Cię w proces uczestnictwa w badaniu i będzie Cię wspierał na każdym jego etapie. Szczegółowo wyjaśni Ci naszą metodę oraz przeszkoli z procesu dopasowania stanowisk w Raportach Płacowych. Dodatkowo pomoże Ci przy przesyłaniu danych, a następnie je zweryfikuje. Jeśli będziesz mieć trudności z korzystania z Raportów Płacowych, opiekun Ci w tym pomoże. Będziesz mieć z nim również stały kontakt w temacie aktualizacji danych.
Przekonaj się o naszych standardach
Naszym Klientom oferujemy stałą opiekę i możliwość kontaktu z Konsultantami obu sekcji. Kontakt z opiekunami w ramach współpracy jest zapewniony bez ponoszenia dodatkowych opłat.
Jeśli jesteś zainteresowany współpracą, skontaktuj się z nami: [email protected].