Od kiedy rozwój powszechnych form dokonywania zakupów przez typowych konsumentów zaczął być coraz mniej przewidywalny, pojęcie ewolucji tych zachowań zaczęto określano mianem rewolucyjnych.
Zakupy to nieodzowna cześć życia każdego człowieka. Mamy swój ulubiony sklep, czy to spożywczy, czy to odzieżowy. Coraz częściej zamieniamy…
Firmy na polskim rynku coraz częściej rozbudowują dział zakupów w swoich strukturach. Pojawia się coraz więcej ofert pracy dla specjalistów ds. zakupów. Na uczelniach spotkać można wyspecjalizowane kierunki dotyczące tego obszaru. Dlaczego tak się dzieje?
Zapoczątkowany dekadę temu rozwój sektora usług wspólnych dla biznesu oraz centrów usług wspólnych w Polsce jest współcześnie jednym z filarów…
Współpracuje bezpośrednio z zarządem, często pełni rolę łącznika między nim a pozostałymi pracownikami, dysponuje szeroką wiedzą techniczną oraz biznesową na temat wykonywanej pracy, a także często posiada doświadczenie na stanowisku menedżerskim.
Telemarketing (telesprzedaż) swoimi korzeniami sięga lat 70 XX wieku. Początkowo bardzo popularny, w późniejszych czasach nieco przysłonięty przez rozwój nowych technologii,…
Według najnowszych prognoz makroekonomicznych dynamika produkcji sektora przedsiębiorstw w bieżącym kwartale roku będzie względnie wysoka i stabilna. W relacji do ostatnich miesięcy wzrosły wskaźniki produkcji i zamówień, jednocześnie obniżył się wskaźnik popytu.